Tankar åt alla håll & kanter

Är förnuft för mycket begärt?

Spoiler för Flashbackskvallrare

Vaknade i morse och fick glädjefnatt. Nån stackare på Flashback har gjort mig till kändis! Fatta! Hur stort som helst ju. Lite besviken blev jag ju dock när jag kom hem från jobbet och insåg att ingen hade nåt att skvallra om gällande mig. Så kan vi ju inte ha det eller hur? För jag vet ju hur de elaka tungorna går just nu, så vill ni kan jag köra en spoiler ?

Trådskaparen var väldigt bekymrad över min relation till SMR-killen Pär Sjögren. Att vi uppenbarligen har tät kontakt måste ju betyda något stort. Eller? Jag ska ge er sanningen om mig och Pär Sjögren. Det sitter hårt inne, men vad fan.. Sanningen framför allt!

Tråden som för länge sedan behandlade denna kvinna är bortblåst och nu vill jag höra mer information om henne. 

Camilla Rågfors är numer vida känd från såväl på den extrema högerkanten som ända bort till den extrema vänsterkanten.

Hon har varit såväl hyllad som hatad bland Sverigedemokraterna sedan en framgångsrik karriär i partiet, men som sedan vände SD ryggen och beskrev dem som en sekt.
http://arbetet.se/2011/08/26/hatet-i…ev-for-mycket/

Hon har varit facebookvän med massmördaren Anders B Breivik. 
http://www.newsmill.se/artikel/2011/…om-facebookv-n

Numer är hon flitig bloggare och twittrare, med nära kontakt med flera från SMR och blev vid bollnäs inbjuden till SMR:s samling efter demonstrationen och beskrev den som ”mycket trevlig”. Detta skapade självfallet hysteri och blev sedan hårt angripen av Expo.

Samtidigt menar hon sig vara för mångkultur och står fast vid att vara antirasist och stöttar flera antirasistiska frontfigurer.

Frågan är då, vem är hon egentligen? Är hon det hon säger sig vara? Varför har hon så nära kontakt med Per Sjögren i SMR?

Många på flashback vet garanterat en hel del smaskiga storyn om denna tjej. Fram med informationen!

Saken är den att jag, gamla kärringen har gått och kärat ner mig i ungtuppen Sjögren. Det är alltså inte för inte man kallar mig för nazist-groupie och stalker. Vill ni ha källa på det så sök upp Micke Skillt på Twitter. Han har stenkoll. Jag kan inte andas utan Sjögren. Tänk när han har annat att göra och inte är inloggad på Twitter, då river jag tapet här hemma och tuggar sönder emaljen på framtänderna. De observanta måste ju ha noterat att jag och Sjögren häromdagen genomgick en Twitter-skilsmässa. Det var SÅ grymt gjort av honom. Han blockerade mig, bara för att jag helt normalt, sagt upp lägenhet, jobb och internet för att flytta till Borlänge. Jag menar.. Ett riktigt nasse-groupie gör väl sånt? Har ni nånsin hört talas om en fanatisk stalker på 50% ? Nä, tänkte väl det. Här gäller all in.. !! Så ligger sanningen till..

Eller.. Kanske var det inte riktigt så.. Utan mer så här:

Sjögren har blivit instruerad av sin ledare Lund att infiltrera min hjärna. Han har gjort det så skickligt att jag faktiskt själv inte vet om det. Hans syfte är att få mig att gå SMR:s ärende och sprida deras propaganda. Själv så tror jag att jag skriver om saker utifrån ett verkligt perspektiv, men så är det inte. Alla kunde ju se efter Bollnäs hur väl infiltrationen av min mosiga hjärna gett resultat. Jag skrev ju en hel artikel om hur bra det gick för dem och hade mage att säga att det var riktigt trevligt att fika med dem efteråt. Jag förstår ju inte hur jag ska kunna motstå deras sektliknade grupptryck på mig. Jag är nog redan såld. Om jag kollar plånboken så bör jag hitta ett medlemskort i SMR i nåt av facken. För helt klart är det att Sjögren har lyckats rekrytera mig helt ovetandes. Han låter mig spy lite galla över hans rantande om rasbiologi för syn skull. Så att övertagandet av min själ och hjärna inte ska bli allt för uppenbart. Minns dessa ord, för när Expos Alex Bengtsson en dag äntligen får sin lycka gjord och kan skriva sin drömartikel om att “ japp, Rågfors var som vi anat hela tiden , en nasse” så kommer jag att använda denna undermedvetna bekännelse som bevis för att jag utsatts för tortyr, manipulation och infiltration av SMR i form av Sjögren.

Eller.. Kanske sanningen ser mer ut så här:

Sjögren och Rågfors råkar vara två vuxna människor som kommer överrens. Trots delade åsikter. Vad dessa två människor har för relation ska alla andra fullständigt skita i. Angår ingen annan än dem själva.

Japp. Där satt den. Sanningen är fin.

Sen kan jag berätta att den som söker han finner, skitprat finns över allt. Sanningshalten i den varierar dock. Jag är 38 år. Född till världen av en underbar och stark kvinna som tyvärr runt påsk 1992 dog en grym död. Detta till följd av att hon var alkolist och missbrukade alvedon. Alkoholen var hennes sätt att döva den smärta hennes far utsatte henne för. Alvedonen bedövade smärtan från alla brutna ben och sårskador hon fått av as till män genom åren. Lägg sen till att jag är uppväxt i en byhåla. Vilket innebär att då går snacket och det slutar aldrig.

Jag var långt innan tioårsåldern immun mot skitsnack om min person. Man kan aldrig komma åt mig genom att förminska min person, få mig att känna mig bortgjort eller ovälkommen. Jag tuggar i mig sån skit och spottar ut det rakt i ansiktet på den som levererar det. Och på 38 år hinner en aktiv människa göra mycket. Både bra och dåliga saker. Jag skäms inte för nåt. Mina skulder är inget att göra åt, det kommer en dag när jag kan betala dem. Vet inte heller om jag lider av att ha uppfostrat en grabb helt på egen hand som nästa år kommer att fortsätta sitt mål mot att bli läkare. Jag har gjort dåliga val, och jag har gjort bra.

Vill ni ha nåt att tugga om? Ring mig, jag berätta mer än gärna allt. Om ingen märkt det så är få så icke- hemlighetsfulla som mig.

Så ni som idag och i framtiden vill försöka sänka mig. Varsågoda. Slit inte ut er bara. För ni lär aldrig lyckas. Jag har inget som ni kan ta ifrån mig. Jag är för stark för er.

Nu ska jag gå och stalka lite nassar igen, kan ju inte avstå från att göda er antagonister med bränsle. Love you all!

2 comments on “Spoiler för Flashbackskvallrare

  1. Liberaldarkness
    11 september, 2012

    ”Det är något sexigt med henne.. Milf?”

    Haha! Nu har du en tråd du kan gotta ditt ego i.

    • Camilla
      11 september, 2012

      haha! Fatta vad jag behövde det där.. Mitt ego var i botten. Tur jag inte är feminist, för då hade jag ju tagit illa upp 🙂

Kommentera

Information

This entry was posted on 11 september, 2012 by in Okategoriserade.
