Tankar åt alla håll & kanter

Är förnuft för mycket begärt?

Kommer att sakna dig Thomas..

Idag fick jag reda på ett en ung människa, mitt i livet har gått bort. Vi är många som är chockade och mycket ledsna.

Ingen av oss kan göra det som skett ogjort, du är för alltid borta Thomas. Men du kommer aldrig att bli glömd. Jag kommer att bevara ditt skratt, din skojfriskhet, din kamp för din dotter och mycket mer i mitt hjärta.

Allt jag önskar är att du aldrig led, och att du hittade till ljuset. För du om någon förtjänar Ljuset.

Det finns nu ett tomrum hos många som aldrig kommer att kunna fyllas, var med dem och ge dem ditt stöd från andra sida.

Kommentera

Information

This entry was posted on 22 februari, 2011 by in Uncategorized.
