Tankar åt alla håll & kanter

Är förnuft för mycket begärt?

Alla kan vi bidra med något som får stort värde för många.

Som ni har märkt har jag inte bloggat så intensivt på sista tiden. Det beror på att jag håller mig engagerad i ett större skrivprojekt som jag hoppas att jag kommer att kunna dela med mig av till er. Jag försöker sammanfatta allt det jag har lärt mig genom åren, speciellt de sista.

Just därför blev jag otroligt glad idag när jag fick se att jag hamnat på Ajour.se Top10-lista över Årets största bloggposter. Det är just den bloggposten som gav mig en hedrande 7:de plats som är grunden till mitt lilla projekt. ”Jag hade mördaren som vän på Facebook” Om det hemska dådet på Utöya i sommras.  Utan överdrift kan jag säga att få hamna på Ajours lista gav mig lite extra motivation att fortsätta.

Jag vill även passa på att önska er alla ett riktigt Gott och lyckosamt Nytt år!

 

3 comments on “Alla kan vi bidra med något som får stort värde för många.

  1. Så klart att jag önskar dig detsamma/ Ove

  2. Hampus
    4 januari, 2012

    Underbart med människor som kan se nyanserna och som vågar stå för sina misstag. Välkommen in i rättans tid.
    Kloke

  3. Camilla
    4 januari, 2012

    Tack Hampus!

Kommentera

Information

This entry was posted on 30 december, 2011 by in Okategoriserade.
Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 2 104 andra följare

